Sabtu, 7 Februari 2009

Salam Buat Semua

Assalamualaikum warahmatullah.......


Lebih sedekad kita tak bersua muka apatah lagi bertegur sapa. Tapi Alhamdulillah berkat kesungguhan kita sendiri kita diberi kesempatan berjumpa walaupun sekejap cuma. Buat semua sahabat sewaktu di MPBP 93/95 aku pohon kemafaan sekiranya terdapat kesilapan dan terlanjur kata semasa kita sama-sama menjadi pelatih di sana. Tanggal 23 Januari aku dan family pulang ke Johor, maklumlah cuti raya cina beb.....


On the way ke JB, aku berkira-kira ramai kawan2 yang dapat aku jumpa sebelum smpai ke destinasi aku. Husni di Lenggong, Reymond di Behrang, Jijah di Rawang, Man & Apai di N9 dan Burhan di Y.Peng. Alhamdulillah aku dapat jumpa semua kecuali Husni. Tapi tak apa sebab aku tak terputus hubungan dengannya. Jasni ada di Tokai Kedah. Kerap juga jumpa. Yang lain aku tak dan nak jumpa sebab cuti singkat. Family lebih utama beb. Tapi tak bermakna aku ketepikan kau orang semua. You are my friend beb........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan