Ahad, 8 Februari 2009

Kenangan Lalu Menggamit Kembali

Buat semua sahabat PM1 sesi 93/95 MPBP Johor. Ada yang masih setia berhubung dan tak kurang juga menyepi tanpa berita. Kekadang bila terfikir memori lalu di MPBP aku sering ketawa sendiri. Rasanya sukar untuk diulang kembali saat tersebut. Karenah rakan-rakan sering mentertawakan hati ini. Suhaimi orangnya macho (dulu) tapi lagaknya macam pelawak yang sangat menghiburkan. Peristiwa bermain gitar lewat malam mengundang kemarahan En. Aziz (warden 05). Azman Shamsudin, lembut orangnya. Tapi tegas bila mengajak kawan2 melakukan senaman untuk meningkatkan "fitness" untuk aktiviti luar di Gunung Belumut. Husni tampak ganas tapi akhirnya menjadi seorang yang begitu tertib dan mempunyai wawasna dan hala tuju kehidupan yang penuh meyakinkan. Takbirrrrrr!
Baru-baru ini ke rumah Raymond di Behrang, Alhamdulillah dah berubah sekarang. Sekarang bergelar usahawan berjaya. Man N9 agen jualan langsung yang berjaya. Burhan pula sibuk mengurus tanah untuk menjadi peladang berjaya. Aku macam dulu, namun bersyukur dengan apa yang ada. Apai masih solo....... Tapi periang macam dulu. Kini orang kuat sukan di Rembau. Mungkin akan ganti Ismail Sabri suatu hari nanti. Rakan yang lain terus terputus hubungan. Ajak, Wak Jono ada juga aku hubungi......... Nasir...... entah ke mana...... Asri Jalil ada aku jumpa semasa kursus intensif di Usm.....Pelajar tahun 2 sekarang....... Misbah ada juga terjumpa ketika itu.... Pelajar tahun1 Usm. Aku insya-allah 2010 tamat. Rakan-rakan yanh lain hanya jijah yang sering contact aku dan pernah tidur di teratak buruk aku bersama keluarganya. Thanks.
Man, Burhan bila lagi nak datang? Aku tunggu kalian...... Suhaimi pun sama ..... bila lagi. Reymond dah datang juga walaupun seketika......

Buat rakan semua ..... aku adalah Bo kini berada di Kedah. Kalau tersasar ke utara, jangan segan contact aku. Boleh makan pasembur dan nasi kandar beb. Bau karinya tiga hari tak hilang........

Alamat aku.....

no 11, lrg. bentara 2, tmn. alor setar,
jalan telok wanjah, 05200 alor setar,
kedah darul aman.

email: selatanman70@gmail.com / dol_70@yahoo.com

Sekadar ini yang dapat dicoretkan, ada masa aku sambung lagilah....... cuk bu yum buat burhan my best friend..... kalian semua pun samalah........ bye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan